Prosedur kepala bapak kau, bodoh punya PH



Maaf di atas tajuk yang kurang enak dibaca.

Semuanya kerana dua video ini yang betul-betul membuatkan kita menjadi geram dan marah dengan kebiadaban, kurang ajar dan kebodohan jentera Pakatan Harapan (PH) di Rantau semalam.



Beberapa jentera PH telah menahan sebuah kereta peronda Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dan telah mengarahkan anggota polis untuk membuka bonet kereta peronda secara biadab dan kurang ajar kerana disyaki membawa sesuatu yang mencurigakan seperti peti undi, kertas undi atau sebagainya.

Namun setelah dibuka tiada apa-apa yang ada di dalam bonet selain kit membuka tayar kereta dan kon.



Setelah tiada apa-apa terdapat di dalam bonet kereta itu salah seorang daripada mereka berkata pemeriksaan itu hanya prosedur sahaja.

Presedur kepala bapak kau jentera PH. Siapa yang beri kuasa kepada jentera PH untuk menahan dan memeriksa kereta polis? Prosedur kepala bapak siapa yang ajar?



Sudahlah itu pula, mengarahkan anggota polis yang lebih tua dengan cara yang biadab dan kurang ajar. Mentang-mentanglah anggota itu kedua-duanya orang Melayu. Dihinakan begitu rupa.

Adakah ini jentera-jentera KERAjaan Pakatan Harapan yang diharapkan menjaga rakyat? Sekali lagi, prosedur kepala bapak kau. Bodoh punya PH. - AbuLeman







[ Please subscribe Abu Leman Youtube channel

Prosedur kepala bapak kau, bodoh punya PH Prosedur kepala bapak kau, bodoh punya PH Reviewed by Abu Leman Abu Seman on April 14, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...