Susah menjadi kerajaan – Mat Sabu



SHAH ALAM 8 Mac - Menteri Pertahanan, Mohamad Sabu hari ini mengakui bahawa menjadi kerajaan bukanlah suatu perkara yang mudah berbanding ketika menjadi pembangkang.

Mohamad yang juga Presiden Amanah berkata, menjadi pembangkang amat mudah kerana hanya perlu membangkang dan mencari kelemahan lawan sahaja.


"Bagaimanapun, bila kita menjadi pemerintah, hendak bercakap pun tidak macam dahulu, fakta kena jaga kerana ucapan didengari di seluruh dunia.

"Malah, walaupun kadang-kala kita tersalah cakap, kena perbetulkan segera sama ada hari ini atau esok. Di sini dapat lihat susahnya menjadi pemerintah," katanya dalam program Bicara Minda di Kompleks Karangkraf di Shah Alam, di sini.- UO

Susah menjadi kerajaan – Mat Sabu Susah menjadi kerajaan – Mat Sabu Reviewed by Abu Leman Abu Seman on March 08, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...