MALU: Singapura kutuk kereta terbang Malaysia



Tidak cukup dengan kutukan dan sindiran yang diterima oleh rakyat Malaysia tentang prototaip kereta terbang Malaysia yang ditayangkan di LIMA 2019 hari ini, kutukan itu bersambung hingga ke Singapura.

Halaman facebook Media Singapura Channel News Asia yang melaporkan tentang berita itu mendapat perhatian oleh rakyat Singapura yang turut mengutuk dan mengeji prototaip yang dipamerkan itu.



Rata-rata mentertawakan prototaip dan rekabentuk yang ditayangkan yang indah khabar dari rupa.

Ada yang komen prototaip itu boleh dibeli di kedai online seperti Lazada dan pasang sendiri di rumah oleh sesiapa sahaja. Tidak memerlukan kos yang tinggi sehingga mendapat tempat di LIMA untuk dipamerkan.



Sebagai rakyat Malaysia, kita patut merasa malu dan terhina dengan kutukan mereka.

Tetapi itu bukan salah rakyat Singapura. Ia adalah salah raykat Malaysia yang mengundi Pakatan Harapan. Kerana merekalah kita dihina dan mendapat malu besar. - AbuLeman

ARTIKEL BERKAITAN : PM dimalukan di #LIMA2019, kereta terbang rupanya drone




















MALU: Singapura kutuk kereta terbang Malaysia MALU: Singapura kutuk kereta terbang Malaysia Reviewed by Abu Leman Abu Seman on March 27, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...