'Itu tandatangan ke lukis payudara?' netizen tanya Norhizam



Siapa yang tak kenal dengan Adun samseng DAP Melaka, Norhizam Hassan Baktee. Individu yang terkenal dengan tagline "kau yb ke aku yb" yang suatu ketika dahulu pernah menggunakan ayat ini menengking penduduk di Jasin Melaka.

Pelbagai kontroversi ala samseng yang dikaitkan dengan Adun DAP ini sehingga menyebabkannya menjadi tumpuan di media sosial.


"Saya taknak cakap dengan orang tak sekolah" juga salah satu ayat yang tidak manis dan merendahkan rakyat yang pernah dikeluarkan oleh beliau ketika mendapat bantahan dari penduduk tentang penutupan jalan di satu kawasan di Melaka.

Selain berbangga berjaya memberi lesen babi, yang terbaru Norhizam juga hampir memukul seorang penarik beca di Bandar Hilir Melaka selepas menghina penarik beca itu tidak bersekolah.


Terkini, sekali lagi Norhizam yang juga seorang bekas pemandu van kilang itu mendapat perhatian warganet apabila tandatangannya yang sangat 'unik' tersebar di media sosial.

Tandatangannya hanya satu titik dan titik itu pula dilingkari dengan satu bulatan yang jika sekali imbas kelihatan seperti simbul payudara wanita.


"Sekarang baru aku tahu kenapa ramai yang mesej lucah2 dengan yb mantan pemandu van ni. Korang tak nampak ker. Sexy babe!!! 不不不不不不不不不不

#SYIYAL," komen Ashikin Yunos.


"Tandatangan YB yang allergik nak cakap dengan orang tak sekolah. 不

"Ni sign ke ni anat? Selalu nampak lukisan macam ni kat belakang pintu tandas awam je.

"Dari ko sign macam ni, baik ko pakai cap jari je. 不

"Tandatangan pun macam orang tak sekolah, ada hati nak kutuk orang kampung dengan penarik beca. ," Komen Nabeel Naqie.



"Apa hawau tandatangan kau mcm ni YB..? Bulat mcm telor kau jer Beta tengok.. Lain kali kalau tak pandai sign, kau cop tangan ajer ler hanat..!!

Malu weii Lembaga Pengarah Yayasan Melaka berkelulusan tinggi, sekolah 4x habis sign rupa gini..!" komen Sultan Melaka.


Ada benar juga komen-komen netizen. Kalau hendak sain, sain la betul-betul. Apatah lagi tandatangan seperti itu tidak selamat, sesiapa pun boleh menirunya.

Sehingga kini entah berapa banyak dokumen yang telah ditiru tandatangannya kita pun tidak tahu. - AbuLeman




'Itu tandatangan ke lukis payudara?' netizen tanya Norhizam 'Itu tandatangan ke lukis payudara?' netizen tanya Norhizam Reviewed by Abu Leman Abu Seman on March 31, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...