HINA NABI: Islam bawa kehancuran kepada negara – Auni Zaara



SEORANG wanita telah menaikkan kemarahan umat Islam selepas dia memuatnaik kenyataan menghina Nabi Muhammad SAW di laman sosial miliknya.

Wanita yang menggunakan nama Auni Zaara itu telah memuat naik posting dengan mendakwa Islam adalah agama yang membawa kehancuran kepada negara ini.



Auni Zaara dengan cara yang biadabnya turut memuat naik satu gambar karikatur Nabi Muhammad yang kononnya memaksa Aisyah 'bersama' dengan baginda secara paksa.

Facebook Auni Zaara juga didapati dipenuhi dengan posting-posting kebencian terhadap Islam selain turut menyatakan sokongannya kepada kaum LGBT.



Orang awam disaran supaya membuat laporan polis terhadap individu ini yang sengaja menghina Nabi Muhammad dan agama Islam dengan tujuan menimbulkan suasana yang tidak aman di dalam negara.

Perkara ini jika dibiarkan akan membuatkan mereka yang tidak bertanggungjawab menjadi semakin melampau. - CempedakCheese/AbuLeman

















HINA NABI: Islam bawa kehancuran kepada negara – Auni Zaara HINA NABI: Islam bawa kehancuran kepada negara – Auni Zaara Reviewed by Abu Leman Abu Seman on March 06, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...