Belahan dada terlalu besar, pengacara TV3 dikecam



Rancangan Selamat Pagi Malaysia hari ini mendapat perhatian warganet apabila slot yang dipaparkan di TV3 itu menampilkan seorang pengacara yang agak seksi.

Rancangan yang kini dikenali sebagai Nadi Seri Pagi itu menampilkan seorang pengacara yang tidak diketahui samada sengaja atau tidak sengaja menampakkan belahan dadanya yang putih melepak.


Selain gincu yang kemerahan, baju dalam berwarna putih yang dipakainya itu juga mempunyai belahan dada yang terlalu besar sehingga penonton mampu melihat pangkal payu daranya yang bersaiz sederhana.

Rata-rata netizen mengecam tindakan stesen televisyen yang membenarkan pengacara itu berpakaian tidak sopan di mana ia boleh ditonton oleh jutaan manusia termasuk kanak-kanak.


"selamat pagi malaysia baru. cantik menarik dan tertarik. inilah hebat malaysia baharu. jual aurat nk tarik penonton sbb rating buletin2 tv3suku sangat menurun sekarang." komen Srikandi Melayu.

"Fuh, putih melepak. Ni rancangan luar negara ke dalam Malaysia..? Dah macam orang barat je.." komen Shahril.


"Takat baca berita tak payah la pakai macam pelacur kak oi.." komen Suhana.

Netizen mendesak agar stesen televisyen sentiasa mengambil kira sensitiviti rakyat Malaysia yang rata-ratanya terdiri dari orang Islam yang sudah berumah tangga. 


Jika rancangan yang boleh dikatakan formal seumpama itu pun tidak mampu menjaga penampilan, apatah lagi rancangan lain yang lebih bersifat terbuka.

Purata tontonan stesyen televisyen itu itu dikatakan telah menurun semenjak pentadbirannya diambil alih oleh Pakatan Harapan (PH) dan mungkin penampilan pengacara itu sengaja dibuat bagi menaikkan kembali rating yang jatuh teruk. - AbuLeman




Belahan dada terlalu besar, pengacara TV3 dikecam Belahan dada terlalu besar, pengacara TV3 dikecam Reviewed by Abu Leman Abu Seman on February 25, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...