Video si buta nyanyi lagu Perfect, Ed Sheeran tular



Satu video rakaman di luar negara di mana seorang individu buta sedang menyanyikan satu lagu bertajuk 'Perfect' menjadi tular.

Di dalam video itu kelihatan seorang anggota keselamatan yang sedang memegang senjata M-16 merakamkan orang kurang upaya (OKU) penglihatan di tepi jalan menyanyikan lagu itu dengan baik sekali.

Ramai yang mula kongsikan video yang berdurasi 3 minit 18 saat itu dan rata-rata memuji individu tersebut.

"Tuhan tidak akan mengambil semuanya dari kamu" kata Andy Mercado dengan meletakkan emoji sedih.

Lagu itu dihasilkan dan dipopularkan oleh artis United Kingdom, Ed Sheeran pada September 2017. lagu itu berjaya menduduki tangga pertama di 'UK Singles Chart' dan 'US Billboard Hot 100' pada Disember 2017. - AbuLeman


[ Please subscribe Abu Leman Youtube channel ]
Video si buta nyanyi lagu Perfect, Ed Sheeran tular Video si buta nyanyi lagu Perfect, Ed Sheeran tular Reviewed by Abu Leman Abu Seman on January 31, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...