Pahang sedia ambil alih bayar elaun tok batin



KUALA LIPIS – Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan berkata Kerajaan Negeri Pahang sedia mengambil alih pembayaran elaun kepada Tok Batin, sekiranya kerajaan Pakatan Harapan (PH) enggan berbuat demikian.

Beliau yang kini menjalankan tugas presiden parti berkata perkara itu telah dibincangkan bersama Menteri Besar Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail.

“Walaupun sebelum ini (didakwa) ada ugutan terhadap tok-tok batin bahawa jika didapati sokong Barisan Nasional (BN) elaun mereka ditarik, saya telah berbincang dengan menteri besar, jika perkara yang tidak sepatutnya ini berlaku, maka Kerajaan Negeri Pahang akan mengambil alih pembayaran elaun tersebut dari kerajaan pusat,” katanya. – Bernama


Pahang sedia ambil alih bayar elaun tok batin Pahang sedia ambil alih bayar elaun tok batin Reviewed by Abu Leman Abu Seman on January 23, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...