Kit Siang, Manogaran dimaki pengundi Cameron Highland



Satu video rakaman menunjukan Lim Kit Siang yang sedang berkempen di Pilihan Raya Keil (PRK) Cameron Highland bersama-sama dengan calon Pakatan Harapan (PH) M.Manogaran dimaki dan diherdik oleh pengundi-pengundi.

Setibanya mereka di salah sebuah restoran di Cameron Highland, penduduk yang kebetulan berada di sana naik berang lalu memaki dan memalukan Lim Kit Siang dan rombongannya.

Mereka semua mempersoalkan janji apa lagi yang mahu ditabur setelah semua janji manifesto PH sebelum ini tidak ditunaikan.

Kit Siang yang juga seorang Penasihat kepada Parti Tindakan Demokratik (DAP) itu tanpa membuang masa terus berlalu pergi meninggalkan pengundi-pengundi yang kali ini dilihat lebih sukar ditipu berbanding ketika Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) sebelum ini. – AbuLeman


[ Please subscribe Abu Leman Youtube channel ]
Kit Siang, Manogaran dimaki pengundi Cameron Highland Kit Siang, Manogaran dimaki pengundi Cameron Highland Reviewed by Abu Leman Abu Seman on January 24, 2019 Rating: 5

No comments


PENAFIAN:
Setiap komen yang ditulis di laman web ini tertakluk pada Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 dan lain-lain akta yang berkaitan di Malaysia. Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang bentuk komen yang ditulis di laman web ini. Sebarang bentuk risiko adalah dibawah tanggungan pihak yang menulis komen yang berkenaan.

Loading...
Loading...